۵ نکته ضروری درباره ی پلتفرم تبلیغات در اینستاگرام

پلتفرم تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام با پلتفرمی آزاد، تبلیغات را برای عموم باز نگاه داشته است، به برند ها اجازه می دهد با بیش تر از ۴۰۰ میلیون کاربرش به داد و ستد و تجارت بپردازد. این یک بازاریابی اجتماعی است که شما باید جدا به آن رسیدگی کنید. در اینستاگرام کاربران ۵/۲ برابر روی تبلیغات کلیک می کنند تا روی دیگر پلتفرم های رسانه ی اجتماعی. علاوه بر آن اینستاگرام بررسی های دیگری نیز انجام داده است که شما می توانید آن ها را اینجا بخوانید.

اگر شما در چندین شبکه ی رسانه های اجتماعی فعالیت دارید، احتمالا متوجه شده اید که اینستاگرام بیشترین مشغولیت را ایجاد کرده است. من اخیرا از اینستاگرام بیش تر استفاده می کنم تا برند شخصی خود را بسازم زیرا افراد زیادی جذب اینستاگرام می شوند . اگر شما هم در اینستاگرام فعالیت دارید به ما بپیوندید، فالو کنید.

به چند مورد که لازم است شما پیش از تبلیغات در اینستاگرام بدانید اشاره می کنیم:

  • فرمت های تبلیغاتی متعددی وجود دارد

اینستاگرام ۳ نوع تبلیغ را برای شما عرضه داشته است: عکس، فیلم و کاروزل.

تبلیغات با عکس به شما این امکان را می دهد که از شبیه سازی های مصور برای بیان منظور خود و هم چنین جذب مخاطب مورد نظرتان استفاده کنید. تبلیغات ویدیوئی ۳۰ ثانیه ای به شما اجازه می دهد تا هدف تبلیغاتی تان را با خلاقیت بسیار زیاد عرضه کنید. و در نهایت گزینه ی کاروزول تبلیغی تصویری بر روی استروئید است که امکان استفاده چندین عکس که بیننده می تواند آن ها را برای خود بردارد، و فرصت های متعدد برای راه اندازی کارهایی را برای شما فراهم می آورد.

  • دکمه های فراخوان برای اجرا مشکل جذب مخاطب را رفع می کند

اگر شما در گذشته از اینستاگرام به منظور در معرض فروش قرار دادن تجارتتان استفاده می کردید احتمالا می دانید بیش ترین بخش نا امید کننده کدام بخش است : راهی برای جذب مخاطب و ایجاد مشغولیت.

مسلما، شما تعداد زیادی لایک و کامنت دریافت می کنید، ولی به وجود آوردن رفت و آمد زیاد برای وب سایتتان نیازمند مهارت و اندکی نیرنگ است. شما می توانید در قسمت اطلاعات فردی خود لینکی قرار دهید، ولی این کار در پست های اینستاگرام شدنی نیست.

شما می توانید از دکمه های فراخوانی برای اجرا برای زیاد کردن آمد و شد بر روی هر سه فرمت های تبلیغاتی تان استفاده کنید. علاوه بر آن، شما می توانید برنامه هایی برای نصب بر روی موبایل از عکس و فیلم تبلیغاتی تان به زور به مخاطبان بدهید. این ویژگی برای تبلیغات کاروزول در دسترس نمی باشد. بنابراین با ” لینک را در اطلاعات فردی ببینید، ” خداحافظی کنید و پیش روید به سوی یک جذب کننده ی پر سرعت تر.

  • الگوریتم اینستاگرام سرعت جذب را به شدت بالا می برد

درست مانند تبلیغات فیس بوک، سرعت جذب بالایی در حال محقق شدن است با تعیین کردن اینکه چه مواقعی تبلیغات شما به نمایش گذاشته شوند. در یک پست بلاگ اینستاگرام نوشته است ” بیش از ۲ میلیون آگهی کننده که در فیس بوک نیز فعالانه به منظور در معرض فروش قرار دادن کسب و کارشان حضور دارند و ما می خواهیم بهترین شالوده ی فیس بوک برای خرید ، مدیریت و اندازه گیری موفقیت تبلیغات در اینستاگرام به کار ببریم. “

وقتی تبلیغات شما در فیس بوک تعداد بالایی مخاطب داشته باشد، بیش تر دیده می شود، زیرا شبکه ی تبلیغات مرتبطی را به کاربران نشان می دهد که تعداد بیش تری علاقه مند داشته است. از تبلیغات اینستاگرام نیز همین انتظار می رود.

  • با تشکر از اهداف تبلیغاتی اینستاگرام و فیس بوک که به شما اجازه می دهد خیلی خاص باشید

تبلیغات فیس بوک با برند ها بسیار مشهور هستند زیرا گزینه های هدفمند در اختیار هستند. گذشته از موقعیت، سن و جنسیت، شما باید کاربران را بر حسب علایقشان جذب کنید. این به شما امکان می دهد که تبلیغاتتان را با هدف فروش ایده آل هم سو کنید. از فیس بوک متشکریم که صاحب اینستاگرام است و این اهداف قدرتمند مانند ویژگی های سنتی مخاطبان را برای هر دو در دسترس قرار می دهد.

  • تقلید نکنید، هر پلتفرم تبلیغاتی بصری برای برند شما نیز مناسب نخواهد بود 

شانس بزرگی برای شما از زمانی که اینستاگرام پدید آمده ، ایجاد شده است. اگر شما در گذشته موفق نبوده اید ، این نباید شما را از گذاشتن تبلیغات جدید دلسرد کند. بزرگترین مانع همیشه محرک برای رفت و آمد بوده است. – اینکه توانایی قرار دادن لینک ها در پست ها ممکن نیست این شما را در وضع نامساعدی قرار می دهد. اکنون که شما می توانید گزینه ی فراخوانی برای اجرا را با امکانات هدف فیس بوک ترکیب کنید باید از این امکان تبلیغات اجتماعی خوشحال باشید.

Summary
Review Date
Reviewed Item
پلتفرم تبلیغات در اینستاگرام
Author Rating
51star1star1star1star1star