تبلیغ برند در اینستاگرام

برترین روش ها برای تبلیغ و ترویج شرکتتان از طریق اینستاگرام

اگر در صدد به روز کردن برنامه های بازاریابی خود هستید فراموش نکنید که وارد کردن شبکه های اجتماعی به این برنامه های بازاریابی امری حیاتی است. شبکه های اجتماعی به سرعت در حال تبدیل شدن به بخشی مهم در استراتژی های بازاریابی می شوند به طوری که وجود آن ها حتی برای کسب و کارهایی که از وبسایت های آنلاین استفاده می کنند نیز الزامی می نماید.

در همه ی موتور های جستجوگر از جمله گوگل به منظور آنکه شرکت شما در نتایج جستجوها بهتر نمایان شود، باید در شبکه های اجتماعی هویت و حضور داشته باشد. یکی از این شبکه های اجتماعی که سریع ترین رشد و بیشترین طرفداران را دارد، اینستاگرام است. اینستاگرام فضایی است بر پایه ی عکس ها و ویدیو ها که به کاربرانش این امکان را می دهد که این عکس ها و ویدیو ها را با اعضای خانواده و یا دوستان خود به اشتراک بگذارند.

همچنین کاربران می توانند فالوور هایی داشته باشند و یا دیگران را دنبال کنند، همانطور که شبکه ی تووییتر می توانند این کار را انجام دهند. در ادامه به چند مورد از بسیار راه هایی می پردازیم که می توانید برای تبلیغات در اینستاگرام و ترویج کسب و کار خود با استفاده از شبکه ی اینستاگرام از آن ها بهره جویید.

 هشتگ های شما می بایست منحصر به فرد باشند

در اینستاگرام هشتگ ها بسیار حائز اهمیت هستند چرا که وسیله هایی محسوب می شوند که با استفاده از آنها افراد میتوانند محصولات یا خدمات شما را دنبال نمایند. آنچه شما باید انجام دهید ساختن هشتگ های منحصر به فردی است که بتواند محصولات یا خدمات شما را به بهترین نحو ممکن معرفی نماید.

بقیه ی هشتگ هایی که از آن ها استفاده می کنید می توانند هشتگ های معمولی باشند که صرفا شانس بیشتر دیده شدن عکس های شما را در نتایج جستجوها، بالا می برند. هشتگ های منحصر به فرد شما نیز باید زیر همه و هر عکسی که در اینستاگرام قرار می دهید نوشته شود به طوری که مشتریان بالفعل و بالقوه ی شما این هشتگ های خاص را به عنوان بخشی از برند شما به حساب آورند.

وقتی کسی هشتگ شما را جستجو می کند نتیجه ی این جستجو همه ی عکس هایی خواهد بود که شما در اینستاگرام خود به نمایش گذاشته اید. علت اهمیت این موضوع آن است که یک دبال کننده ی جدید ممکن است از محصولاتی که شما ارائه می دهید آگاه نباشد و با جستجوی هشتگ شما او می تواند تمامی عکس های اینستاگرام شما را ببیند.

روی عکس هایتان مکان های جغرافیایی را تگ کنید

اگر در کنار وبسایتی که در آن محصولات خود را به فروش می رسانید یک ساختمان واقعی نیز برای کسب و کار خود دارید، بر روی عکس هایتان در اینستاگرام حتما از برچسب مکان استفاده نمایید. برچسب های مکان به دنبال کننده های شما امکان این را می دهند که ببینند کسب و کار شما در دنیای واقعی و به طور فیزیکی کجا قرار گرفته است و این امر می تواند برای بُعد فیزیکی کسب و کار شما، مشتریانی به ارمغان بیاورد.

همچنین می تواند به شما کمک کند که با اشخاصی که دقیقا در مکان شما قرار ندارند اما به شما نزدیک هستند معامله کنید. زمان حمل و ترابری محصول برای بسیاری از افراد مهم است و اگر دو کمپانی محصولات یکسانی را ارائه دهند، آن ها ترجیح می دهند با کمپانی نزدیک تر معامله داشته باشند چرا که می خواهند محصولات مورد نظر خود را هر چه سریع تر دریافت نمایند. واضح است که ارسال محصولی از نیویورک به کالیفرنیا زمانبر تر از ارسال محصولی از اورگان به کالیفرنیاست.

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
تبلیغ برند در اینستاگرام
Author Rating
51star1star1star1star1star