ارتقا تجارت از طریق تبلیغ اینستاگرام

چگونه از اینستاگرام برای ارتقا دادن تجارت استفاده کنیم؟

اینستاگرام در حال کاهش وسعت و مشغولیتش است و در این راستا الگوریتمی را معرفی می کند. اگرچه، این بدین معنا نیست که شما فرصت های ویژه ای را که این سایت رسانه ی اجتماعی در خدمت شما قرار داده است را از دست می دهید. این تغییرات فوایدی برای ارتقا تجارت شما نیز به دنبال خواهد داشت.

با ۳۰۰ میلیون کاربر فعال ماهیانه، در حال حاضر اینستاگرام یکی از بهترین رسانه های اجتماعی است. و برخلاف توییتر که به نظر می رسد رو به نزول است، تعداد اعضایش رو به رشد هستند. به نظر می زسد که پست های بر روی پلت فرم ها مشغولیت خوبی را ایجاد کرده باشند. ۵/۲ بیلیون عکس روزانه لایک می خورند. بر اساس تحقیقات فورستر در پایان سال ۲۰۱۴، بیش از ۴% فالوور ها از پست های برند ها در ایتستاگرام تاثیر می پذیرند. که در مقایسه این درصد در فیس بوک کمتر از ۱% است. به طور کلی در حال حاضر مشغولیت در اینستاگرام بیش از ۱۰ مرتبه بیش تر از فیس بوک و ۸۴ مرتبه بیش تر از توییتر است.

چرا مشغولیت در این شبکه خیلی بیش تر است؟

شاید به این دلیل است که اینستاگرام نسبت به دیگر رسانه های اجتماعی خیلی کمتر به چندین کار متفاوت در یک زمان می پردازد. در مقایسه با  شلوغی توییتر و فیس بوک موضوعات کمتری در اینستاگرام هستند، و کمتر جلوی چشم شما ظاهر می شوند. هم چنین پایه ی اعضای آن را افراد جوان تر تشکیل می دهند ، که این آمار در رسانه های اجتماعی بسیار خوب است.

تعداد زیادی از بزرگترین ورزش دوستان اینستاگرام و اکثر کاربران فعال آن از فیس بوک ارجا داده شده اند. جایی که آن ها از حمله های بی خود و بی معنی روی پست هایشان و مورد سو استفاده قرار گرفتن با آپدیت های ناخواسته و ملال آور خسته شده بودند. چیزی که اینستاگرام در خدمت شما قرار می دهد دقیقا همان چیزی است که شما از آن خواسته اید.همه چیز در اینستاگرام خوب به نظر می رسد، بنابراین اینستاگرام تجربه ای لذت بخش تر است و از کاربرانش تقاضای کمتری دارد. بسیاری از افراد مشهور از اینستاگرام برای ایجاد یک صمیمیت واقعی با طرفدارانشان استفاده می کنند.

برند ها مثلا اتحادیه ملی بسکتبال ( NBA ) از اینستاگرام به منظور برقراری ارتباط با هواداران وفادارشان استفاده می کنند، و آن ها را از سخنان پشت درهای بسته و دیگر اتفاقاتی که پشت صحنه رخ می دهد، مطلع می سازند.

اتمام گردش رایگان

متاسفانه اینستاگرام دیگر گردش رایگان را که تا کنون در اختیار افراد قرار می داد را ارائه نمی دهد. قبلا بهترین کانال برای دسترسی و اشتغال رایگان بود اما اکنون جلوی این دسترسی ساختاری گرفته شده است. این اشتغال از زمانی که فورستر در اواخر سال ۲۰۱۴ آن را سنجید، ۲ تا ۴% کاهش پیدا کرده است. از وقتی که فیس بوک در این تجارت سرمایه گذاری کرده است تهدید یک الگوریتم به وجود آمده و شما دیگر نمی توانید فرض کنید که همه دنبال کنندگانتان به پست هایتان دسترسی دارند. همانند فیس بوک ما با اطمینان میتوانیم پیش بینی کنیم که اینستاگرام هم نرم تفزاری خواهد شد که برای انجام دادن کارهایتان باید مبلغی را بپردازید. اما نا امید نشوید. اینستاگرام هنوز هم امکانات و شانس های فوق العاده ای برای تجارت شما پیشنهاد می دهد.

دست یابی به لینک ها

یکی از بزرگ ترین عوامل نا امیدی برای اینستاگرام این بود که گذاشتن لینک در پست ها ممکن نبود. در عوض برند ها جایی برای گذاشتن لینک پیدا کردند و می توانند دنبال کنندگانشان را به لینک اصلی در پروفایلشان هدایت کنند. اگر کاربران لینکی را زیاد استفاده کنند ادونت آگهی های اینستاگرام به آن ها کمک کرده و آن شبکه را در سایتشان فراهم می آورد.

تبلیغات در اینستاگرام

اگر شما تبلیغاتتان را در فیس بوک می گذارید این برای شما خبر خوبی خواهد بود که اینستاگرام نیز از همان tool ad  استفاده می کند. بنابراین نگران یادگیری سیستم جدیدی نباشید. حتی شما میتوانید با پلتفرم تبلیغاتی فیس بوک و بدون داشتن پروفایل در اینستاگرام در آن تبلیغ کنید.

از ماه سپتامبر گذاشتن تبلیغات در اینستاگرام امکان پذیر گردید و احتمالا شما تا کنون نمونه هایی را دیده باشید. اگر شما اخیرا خودتان از اینستاگرام استفاده نکرده اید پیش از اینکه تجارتتان را شروع کنید نیازمند گذراندن کمی وقت برای دیدن تصاویر سایر کاربران می باشید. هم چنین شما باید برای انجام آن هزینه نیز بپردازید، شما می توانید هم اکنون لینکی را در پست های اینستاگرامتان قرار دهید، که این شبکه می تواند به صورت مستقیم به سایتتان منتهی شود.

بهتر است تبلیغات در اینستاگرام شما یک فراخوان مانند ” اکنون بخرید ” یا ” وارد شوید ” باشند. گزینه های تبلیغات به شما اجازه می دهند که کاربران را به نصب برنامه یا اجرای فیلمتان تشویق کنید. افزودن پیگیری UTM  فراموش نشود بنابر این شما می توانید عملکرد انتخابی تان را با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل گوگل ارزیابی کنید، و چگونگی حجم رفتار اینستاگرام در سایتتان را ببینید.

نتیجه

به دلیل محدودیت های پلتفرم، اینستاگرام به عنوان راهی برای ساختن برندتان بود نسبت به ابزاری برای یک شبکه ی فروش بودن، ولی این در حال تغییر است. می ارزد که هر از گاهی به اینستاگرام نگاهی بیاندازیم تا ببینیم پلت فرم های تبلیغاتی در آینده ی نزدیک چگونه اند. به یاد داشته باشید که اشتغال زایی برای این شبکه هم چنان برقرار و قدرتمند است، بنابراین وقت امیدوار شدن به اینستاگرام و دیدن این است که با این پلت فرم های تبلیغاتی به چه چیزهایی می توانید دست یابید.

Summary
Review Date
Reviewed Item
تبلیغ اینستاگرام
Author Rating
51star1star1star1star1star